ADC Psychologia Biznesu

Oferta
Szkolenia/Pion handlowy

Świat według klienta - deklaracja programowa

Nawet najlepsze techniki nie zastąpią wiarygodności, jakości oferty, kultury osobistej i szacunku dla klienta. Wiedza i umiejętności zdobyte na proponowanych szkoleniach będą zdecydowanie pomocne w odniesieniu sukcesu zarówno osobistego pracowników, jak i sukcesu firmy, którą reprezentują.

Celem prezentowanych szkoleń jest rozwijanie i doskonalenie umiejętności budowania satysfakcjonujących relacji z klientami. Szkolenia  „ŚWIAT WEDŁUG KLIENTA” umożliwiają poznanie psychologicznych mechanizmów mających ogromne znaczenie dla kształtowania satysfakcjonujących kontaktów z klientami, co jest korzystne zarówno dla uczestników zajęć, jak i dla ich przyszłych klientów.  

Korzyści dla uczestników zajęć to m. in.:

  • krótszy i bardziej efektywny czas obsługi, 
  • łatwiejsze dopasowanie stylu obsługi do typu osobowości i temperamentu klienta,
  • mniejsze koszty emocjonalne w relacjach z tzw. „trudnym klientem”,
  • łatwiejsze przezwyciężanie impasu w rozmowach,
  • więcej sukcesów, a tym samym większa satysfakcja z pracy.

Korzyści dla klientów to m. in.:

  • wzrost poczucia komfortu w kontakcie z obsługującymi ich pracownikami,
  • pewność, że pracownik firmy słucha i stara się ich zrozumieć,
  • mniej negatywnych emocji w przykrych sytuacjach np. podczas składania reklamacji, 
  • poczucie bycia szanowanym partnerem, a nie utrapionym petentem.

 

 

Ta strona używa plików cookies. Przeczytaj Politykę Prywatności i dowiedz się, do czego są używane. Sprawdź, jak wyłączyć Pliki Cookies

AKCEPTUJĘ