ADC Psychologia Biznesu

Oferta
Szkolenia/Menedżerowie

Trening asertywności w relacjach zawodowych

Celem  proponowanego programu szkoleniowego jest przygotowanie menedżerów do doskonalenie umiejętności bezpośredniej, uczciwej i otwartej komunikacji, a także trening wyrażania swoich opinii w sposób jednoznaczny, stanowczy ale nie raniący innych współpracowników.

Korzyści dla uczestników zajęć to m. in.:

  • ocena własnych umiejętności w zakresie asertywności,
  • poznanie  efektywnych metod budowania właściwych relacji ze współpracownikami,
  • opanowanie umiejętności  wyrażania: poleceń, krytyki, pochwał,
  • doskonalenie metod prowadzenia "trudnych rozmów".

 

Program szkolenia

1. Co to jest postawa asertywna?

  • Wprowadzenie do treningu asertywności.  
  • Uległość, asertywność, agresja – postawy w sytuacjach spornych. 

2. Zachowania asertywne w relacjach zawodowych.

  • Umiejętność budowania właściwych relacji ze:
  1. współpracownikami, 
  2. podwładnymi.
  • Symulacja „trudnych rozmów” z przełożonymi. 

3. Asertywna konfrontacja poglądów.

  • Umiejętność wyrażania: poleceń, krytyki, pochwał. 
  • Asertywne przyjmowanie ocen.
  • Asertywne przyjmowanie krytyki.
  • Zasady wyrażania konstruktywnej krytyki.

4. Zasady formułowania przekonywującej argumentacji.

  • Kształtowanie emocjonalności przekazu.
  • Reguły racjonalnego ustępowania.
  • Zasady konstruktywnego porozumiewania się w sytuacjach konfliktowych.

 

 

Ta strona używa plików cookies. Przeczytaj Politykę Prywatności i dowiedz się, do czego są używane. Sprawdź, jak wyłączyć Pliki Cookies

AKCEPTUJĘ